No crec ser el que penso que soc
Hola (també he fet aquesta consulta al consultori de psicologia , vull tenir dues opinions)
Sempre he sigut una noia, però ara no ho tinc clar, penso que puc ser de gènere fluït.
Normalment em sento bé sent una dona però a vegades em sento més còmode pensant en mi com un home, encara que ningú ho sap.
En teoria la roba no te gènere, però hi ha secció de dines i d’homes a les botigues, no?
A mi m’agrada la roba de la secció de dones i m’agrada vestir molts vestits i faldilles, normalment el meu estil és bastant femení, pero a vegades em vesteixo de forma més masculina i a vegades li agafo roba al meu germà. A vegades em vesteixo de forma més masculina sentint que sic un noi, pero si he de dir que soc dic que soc noia.
Durant tota la vida he portar el cabell llarg (el més curt va ser per sota de l’orella) pero ara, encara que he d’anar a la peluqueria per a que el tornin a tallar perquè ha crescut, el porto curt amb serrell.
També hi ha dies que prefereixo intentar que la meva aparquen us física no sembli ni la d’una noia ni la d’un noi.
A part, soc lesbiana i tinc una novia que tambe ho és. Si soc de gènere fluït, segueixo sent lesbiana? Quan em sento noia soc lesbiana? Quan em sento noi soc heterosexual? No ho se.
I la meva xicota que? No se si voldria continuar sortint amb mi si sap que no sempre soc una noia. Ella és lesbiana, encara que se que tu pots ser una cosa i que de cop i volta un dia t’enamores d’algu de qui per la teva sexualitat no t’hauries s’enamorar. Una persona pot canviar això, no? Potser segueix dient que és lesbiana, o diu que és bisexual o pansexual, no ho se. Potser vol deixar de sortir amb mi, no tinc ni idea.
Se que aquí no em podeu donar una resposta, pero m’agradaria saber una altra opinió i rebre algun Consell o alguna cosa que puc fer per tenir-ho tot mes clar.
Gracies per fer el que feu i perdo per escriure tant.
Laura Centellas

Hola,
Seria important que et dirigissis el metge de capçalera per tal que poguessin explorar si tens alguna ferida o alguna infecció de transmissió sexual.
Gràcies per la consulta i una abraçada!Hola,
Gràcies a tu per la confiança i per explicar-te tan bé! Entenem que necessites posar nom a tot això que sents. Des d'aquí el que podem dir-te és que observem que tens una autoconeixença molt gran i és molt bonic aquest interès i aquestes ganes de qüestionar-te la identitat per sentir-te més a gust amb tu.
T'aconsellaríem que et dirigissis al Servei d'Atenció Integral LGTBIQ+ del Baix Ebre. És un servei integral públic, gratuït i confidencial on et podran informar i acompanyar sobre qualsevol tema sobre orientació sexual, expressió i identitat de gènere. Et deixem l'enllaç de la web on posa la informació principal i de contacte:
Et dirigim a aquest servei perquè creiem que des d'allà et podran acompanyar millor i de més a prop en aquest procés, persones expertes en el tema.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas