No estic segura de ser el que crec ser
Hola, soc una noia lesbiana que actualment te parella. De monent (encara que tinc dubtes) dic que soc noia perquè he nascut així i perquè em sento bé així i dic que soc lesbiana perquè soc una noia a la que li atrauen les noies i no els nois.
Fa un temps que dubto si realment soc una noia. Penso que podria ser de gènere fluït, encara que no estic segura. Tampoc se com estar segura.
A mi m’agrada ser noia però hi ha moments (o dies) en que no m’acabo de sentir còmode sent dona i que prefereixo pensar en mi com un noi. Si en algun moment que em sento noi (encara que no sé exactament com funciona això) em pregunten que soc, jo contesto que soc del gènere femení.
Amb el meu aspecte físic també pasa. Se que la roba no te gènere però a les botigues hi ha secció d’home i de dona, no?
A vegades vesteixo més femenina i a vegades més masculina.
Tota la vida he pietat el cabell llarg o com a molt curt per sota de la orella, però actualment tinc el cabell curt amb serrell (encara que ha crescut una mica, he d’anar a la peluqueria) i m’agrada més així.
També se que puc ser una noia amb un estil de vestir i de ser més masculí però tot depèn del dia i de com em sento.
A vegades prefereixo intentar que no es pugui reconèixer si soc noi o noia.
No estic segura, però penso que puc ser de gènere fluït.
En el cas de que sigui de gènere fluït, crec que ja no seria lesbiana. No estic segura. Potser quan em sentis noia seria lesbiana i quan em sentis noi seria heterosexual, no? No ho se.
No sé que soc i m’agradaria saber-ho.
A part, si jo fos de gènere fluït, la meva novia que seria? Seria bisexual? Pansexual? O potser ja no vol ser la meva xicota perquè no sempre soc una noia? No ho se. Ella és lesbiana (actualment).
Soc conscient de que aquí no puc rebre una resposta, però m’agradaria saber una altre opinió a part de la meva i que em poguéssiu donar algun Consell o alguns cosa així, siusplau.
Perdo per escriure tant, estic una mica perduda amb això.
Gracies per fer el que feu.
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu per la confiança i per explicar-te tan bé! Entenem que necessites posar nom a tot això que sents. Des d'aquí el que podem dir-te és que observem que tens una autoconeixença molt gran i és molt bonic aquest interès i aquestes ganes de qüestionar-te la identitat per sentir-te més a gust amb tu.
T'aconsellaríem que et dirigissis al Servei d'Atenció Integral LGTBIQ+ del Baix Ebre. És un servei integral públic, gratuït i confidencial on et podran informar i acompanyar sobre qualsevol tema sobre orientació sexual, expressió i identitat de gènere. Et deixem l'enllaç de la web on posa la informació principal i de contacte:
Et dirigim a aquest servei perquè creiem que des d'allà et podran acompanyar millor i de més a prop en aquest procés, persones expertes en el tema.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas