coissor
Quan tinc relacions, si estic a la posició que penetri “des de darrere” (final de la vagina, aprop del anus) com per exemple a 4 potes o en alguna que impliqui que em penetrin aprop del anus em fa molt mal. Diria que la part que em fa mal es el perineu. Em cou i fa mal i sempre m’ha passat. Ja fa 4 anys que tinc relacions regularment i no entenc perquè em segueix. La coïssor em sol durar 24 hores.
Es normal aquest mal? Que podria fer? Gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Si hi ha dolor no és normal. Podria ser que la fricció et provoqués aquesta coïssor si tens la pell més sensible en aquesta zona. Si fos aquesta la causa és important estar ben lubricada (si fa falta amb lubricant!) i si durant la relació notes que et comença a fer dolor parar i buscar alguna altra posició o fer altres pràctiques que no impliquin penetració a la vagina.
Et recomanaríem que vagis a una fisioterapeuta de sol pelvià, perquè li puguis explicar i et pugui explorar per tal de trobar la causa, ja que pot ser degut a molts altres factors que desconeixem.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas