Lubricants
Bon dia. M'agradaria saber, si m'ho poguessin respondre, si els lubricants de silicona són adequats pel sexe oral. He llegit que sí i que no, i no sé què pensar. M'extranya una mica que essent de silicona es puguin menjar. És una silicona especial, potser?
Gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Els lubricants de silicona duren més i són més resistents, ja que no s'absorbeixen ni s’assequen tan de pressa com la resta. Són compatibles amb tots els preservatius, però NO són compatibles amb els joguets sexuals de silicona. Se solen utilitzar sobretot pel sexe anal, perquè és una part del cos que no lubrica de forma natural i és important que estigui ben lubricada.
Per fer sexe oral recomanaríem fer-ho sense lubricació, pel fet que la mateixa saliva ja lubrica o si es volgués fer amb lubricant, podríeu optar per un de base aquosa (de sabors o efecte calor-fred).
Els lubricants de silicona no estan pensats pel sexe oral, però si n’heu ingerit, en principi, no hauria de passar res!
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas