Resposta
Hola! Com sempre canvio la comarca que soc, no se si sabreu la meva consulta. Es la de que em dona respulsio menjar.
Us vull dir que m'heu ajudat molt, de fet he fet moltes consultes i aquesta es la primera que poso dades reals. Vaig llegir la vostra resposta, que m'ha ajudat molt. He parlat amb el meu germà, que va anar de viatge i ens va deixar una carta de que podia parlar amb ell de les coses que em feia vergonya explicar als meus pares. Ara està millor el tema, estic millor amb el menjar i em trobl mes guapa i segura de mi mateixa. Ja no penso tant en les meves amigues, de que pensaran del meu aspecte i això. Estic molt agraida amb vosaltres, ajudeu a molts adolescents incluida jo. Molt bona feina🥰
Una abraçada gran,
Una adolescent agraida🥰🤗
Laura Centellas

Hola maca! Moltes gràcies per tornar a posar-te en contacte amb nosaltres i per les teves paraules d'agraïment. No saps com ens emociona i ens encanta llegir, que gràcies als nostres comentaris, sembla que et sents millor amb tu mateixa, no penses tant en l'opinió que puguin tenir els altres i ha millorat la teva relació amb el menjar. I el més important, has pogut parlar i expressar-ho amb el teu germà. Igual que ell, pots contactar amb nosaltres i pots escriure'ns sempre que ho necessitis! I si mai creus que tornes a fer alguna pas endarrere, sobretot si notes que disminueix la teva autoestima i seguretat o empitjora la relació amb el menjar, truca'ns que estarem molt contentes de parlar de nou amb tu. Una abraçada molt forta!!!
La Laura Centellas