Ulleres
Holaa, el que passa es que fa un temps em vaig adonar que no veia bé de lluny a les classes, llavors em vaig fer unes ulleres. Durant la resta del curs només me les possava en certes classes on estic al fons de tot i amb altre gent que no era la meva classe 'principal' (perquè em feia vergonya). La cosa es que jo me les vull posar perquè veig fatal de lluny (només em vaig salvar perquè em seia devant de classe). Ara que ve un nou curs m'agradaria possarme-les, però esque tinc molta vergonya. A part que se que es riuran de mi, perque ja ho fan savent que les tinc. Llavors no se com enfrontar-ho. Sé que és una tonteria però esque només de pensar-ho ja em poso molt nerviosa
Laura Centellas

Hola maca! Moltes gràcies per a contactar amb nosaltres i confiar-nos el que et passa. No és cap tonteria, mentre a tu et preocupi i et posi nerviosa, no és cap ximpleria i demostres molta valentia explicant-nos-ho. Ens comentes que l'any passat van haver de posar-te ulleres, però no et sents molt còmode portant-les (durant l'any passat no te les vas posar gaire perquè tenies vergonya) i et neguiteja pensar que aquest curs sí que les hauràs de posar (ja que et calen per a veure bé, i doncs com no te les has de posar?) però et fa vergonya i penses que serà motiu de mofa dels companys i no saps què fer. Dius que els teus companys ja se'n riuen de tu, perquè saben que les portes, doncs no has de permetre que ningú se'n rigui de tu, ni per les ulleres ni per cap altre motiu. És molt habitual utilitzar "motes" o "etiquetes" però no hem de deixar-ho passar i inclús validar l'etiqueta (sigui objectiva o no). Avisa als professors si cal, però aquesta actitud no es pot tolerar. Per altra banda, no t'ha d'incomodar portar ulleres, la teva vista les necessita i són un bé necessari per a tu. Potser a l'inici, com no estàs encara acostumada, et veus una mica estranya, però amb el temps, veuràs que acaben agradant-te i no sabràs veure't sense elles! Estem aquí per a tot el que necessitis! I si vols, et convido a seguir-nos al perfil d'Instagram: @imaacabemambelstca. Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas