Depre
Aquest es el tercer o quart cop que intento fer una consulta, espero que aquesta me l'accepti el moderador.
Voldria saber com es fa per no agafar una gran depressio, ja que ja vaig passar per una i m'autolesionava i intento plorar pero no ploru i no em desfaig de la tristesa.
Ajuda siusplau
InterPersonal

Hola Kutu. Sóc l'Assumpta.
Una pregunta: com te'n vas sortir de l'altra depressió que vas tenir?. Suposo que en vas poder parlar amb algú del teu voltant (família, amics...) o amb algun/a professional (metge, psicòleg/a)?. Si no ho vas fer i ara et tornes a trobar de manera semblant, et recomano que en primer lloc en parlis amb algun adult del teu voltant que et pugui entendre i ajudar (pares, familiars, tutors, professors, etc.) i, evidentment, també amb algun amic o amiga. Tothom al llarg de la vida passa per èpoques o moments en què les coses no li acaben de sortir del tot bé i se sent desanimat, trist i desmotivat. No pensis que ets l'única persona que se sent aixó. Un consell: no et quedis les coses a dintre teu, pensant que ja s'arreglaran per si soles, comparteix els teus sentiments i demana ajuda. Segur que el què et passa té solució.
Gràcies per la teva confiança. Endavant!!!.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat