És amor vertader o fals? Problemes amorosos *****
Hola, fa uns mesos que os vaig escriure preguntant l'ho mateix, però encara no m'heu respòs :(
El cas es que fa un any que un noi de classe em fa miradetes, quan jo mai m'havia fixat en ell, però, a la llarga em va començar a agradar. També hi ha un altre problema; que, encara que m'agradi, a part de ser "popu" i jo no, la lia bastant a classe, ja podeu suposar, el que es porta malament i sempre està ficat en tots els merders.
La pregunta és: M'agrada realment, o és fals perquè ell va començar i al principi passava d'ell? I, és un amor típic adolescent cap al "malote" de la classe? L'oblido?
Mercii...
InterPersonal

Hola Sandy. Sóc l'Assumpta.
Has pensat què t'agrada d'ell? Per què no t'hi has fixat fins ara? Sents alguna cosa (tipus papallones a la panxa) quan et fa aquestes miradetes, o quan parleu? L'admires per alguna cosa, a part que sigui un dels populars?. O simplement t'agrada aquest joc (que per altra banda a tots i totes ens pot agradar en un moment determinat), de la seducció, les miradetes, etc.?. Tot és possible i tot és vàlid. Només que cal diferenciar una cosa de l'altra. la diferència la trobaràs en tu mateixa, en les coses que et desperta quan el tens a prop.
Espero haver-te ajudat. Gràcies per la teva confiança.
www.interpersonal.cat