mals pensaments
Hola,
Actualment estic tinguent molts problemes personals que m'afecten a l'hora de dirigir-me a altra gent. Això, encara fa que em senti pitjor del que ja estava abans.
Ja sé que pot ser difícil d'entendre, però, recentment, he tingut diversos mals pensaments respecte a la meva vida, ja us podeu imaginar per on va la cosa. He intentat parlar amb amics i psicòlegs però sembla que no m'ensurto.
És per això que he decidit consultar-vos a vosaltres diferents consells que em poguéssiu donar.
Moltíssimes gràcies per tot!
Espero la vostra resposta.
PD: Ja sé que no l'he fet gaire llarga però necessito ajuda i consells siusplau. Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure’ns, ha de ser molt dur viure això que ens expliques.
Seria bo explorar quins són aquests problemes personals que fan que et costi dirigir-te a altra gent, ja que segurament són aquests problemes els que has de tractar per poder estar millor i que no derivin a aquests efectes secundaris: aïllar-te i pensaments de mort.
Quan apareixen aquests pensaments intrusius sobre treure’s la vida és molt, molt, molt important que els comuniquis al teu psicòleg, a la teva família o als teus amics. Tenir un confident amb qui poder confiar i poder desfogar-te.
Si els psicòlegs que has provat no t’han pogut ajudar tingues paciència i no desisteixis, potser és hora de canviar de psicòleg.
Sempre que tinguis pensaments d’aquest tipus i no els hi puguis comunicar a ningú perquè t’ajudi a calmar-te, pots trucar al 024, és un telèfon proporcionat pel govern per a persones que es troben en situacions similars a la teva.
Espero haver-te ajudat
La Laura Centellas