por per ensenyar el meu cos
hola, tinc 17 anys, no he tingut cap experiència amorosa ni m’he liat mai. Cada cop m’acomplexo més del meu cos, ja que no tinc pit i soc molt peluda. Faig bàsquet, i quan les meves companyes diuen de dutxar-se jo poso qualsevol excusa per no fer-ho, i no perquè no vulgui, sino perquè tinc por al que diran sobre el meu pit o les meves parts íntimes. També tinc por que quan tingui parella no li algradi el que veu quan em vegi sense roba, ja que normalment porto sosténs amb aument perquè sino la roba no em queda bé. Agraïria que em poguessis ajudar i moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola maca! Moltes gràcies per escriure'ns i confiar-nos el que et passa. Ens comentes que tens complexes respecte a algunes parts del teu cos, la qual cosa fa que moltes vegades, evitis certes situacions per tal de no mostrar aquestes zones que et provoquen inseguretat. I ens confesses, que no has viscut cap relació amorosa (temps al temps, no hi ha una edat concreta!), però et fa por que quan aquesta succeeixi, a la teva parella no li agradi el teu cos. Pensa que la persona amb la qual tinguis aquesta experiència, li agradaràs tal com ets, i segur que per a ell/a, ets genial i et veu perfecte! Moltes vegades som nosaltres mateixos qui ens posem certes limitacions amb aquests complexos que la major part de les vegades, la persona del davant no només no se n'adona, sinó que potser ho valora de manera positiva! Tots tenim una constitució diferent, i pensa que tots tenim algun aspecte que no ens agrada o que ens fa sentir insegurs, tinguem el cos que tinguem. El més important és que t'acceptis i et valoris tal com ets. De vegades, ens centrem molt en el físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les quals la gent ens valora: l'actitud, el caràcter, les conductes, les habilitats, les reaccions... Tot això és el que conta i afecta la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. Aprèn a estimar-te tal com ets i valorar-te, perquè segur que veuràs que tens moltíssims aspectes que et fan única, especial i perfecte tal com ets. M'agradaria recomanar-te que miris un petit vídeo que fa recapacitar i pensar en tot això, ja que segur que moltes persones pensen que tens un cos envejable. El vídeo, el pots veure al següent enllaç:
W8YHtUrtKeI Espero que t'agradi tant com a mi i pugui fer-te reflexionar. També t'animo que ens segueixis al perfil d'Insta @imaacabemambelstca i ens escriguis sempre que ho necessitis. Una abraçada ben forta!
La Laura Centellas