no se com portar aquesta situació
hola, porto ja setmanes a m’agrada un noi, pero ell ja m’ha deixat clar que no vol res tancat i que vol que anem fluint, la cosa esq jo m’estic pillant i crec que acabarà fentme mal perque no em veig una persona amb la capacitat de portar a terme alguna cosa oberta
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure’ns!
Primer seria interessant saber si aquesta por que tens a passar-ho malament li has comentat a ell. Un cop ell n’estigui al corrent podràs saber si té intenció de tancar la relació més endavant (si es donés el cas) o si veu clar que no voldrà tancar-la.
Per una banda, pot ser que ara no et vegis capaç de mantenir aquesta relació oberta ja que tu prefereixes exclusivitat, i per altra banda, encara no saps si patiràs en el futur perquè fins ara ho has pogut suportar.
El millor és poder-ne parlar amb ell i intentar trobar solucions que us convinguin als dos, no només a ell. Si veus que ell no està disposat a negociar llavors pots decidir si continuar i arriscar-te o simplement deixar-ho córrer i apartar-te. Al final és decisió teva i només tu saps què vols.
Espero haver-te ajudat.
La Laura Centellas