Masturbació
Hola, a mi el que em passa és que mai m'excito. Llavors mai em puc masturbar perquè no estic excitada. Igualment, alguna vegada sola si que m'he tocat el clítoris i és com que m'agrada però m'avorreixo, és normal? Quanta estona s'acostuma a necessitar per masturbarse? Perquè a mi és com que encara que m'agradi, m'avorreix estar-me tocant més de 20 segons, què puc fer?
Laura Centellas

Hola,
Sents la necessitat de masturbar-te? Per quin motiu ho fas? Per començar, és important que tinguis ganes de masturbar-te per fer-ho, sinó no cal que ho facis, tant si és sola com si és amb companyia.
Cada persona i cada cos és diferent, no has de forçar res que el teu cos no vulgui fer. Si realment tens ganes de masturbar-te és important que exploris tot allò que a tu et vingui de gust i que sentis que et pot donar plaer. Pots jugar amb les sensacions (música, temperatura, olors, tacte...) i pots ajudar-te amb algun vídeo o llibre eròtic o fent servir la imaginació! Per imaginar-te tot allò que tu vulguis i que t'exciti (sense la necessitat de portar-ho a terme).
T'adjuntem un vídeo d'una pedagoga i sexòloga que t'ensenya 5 tips per estimular la vulva. El nom del vídeo és "5 tips para estimular la vulva" de Vendita Locura:
XD3z3iUrSp0
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas