Masturbació
Hola
Jo ja fa cosa d'un any q em faig palles, i m'agraden, però no sento gaire plaer. he probat amb lubricants i preservatius tot sol (sense distraccións) però res.
fa cosa d'uns mesos un amic meu em va fer una palla i jo a ell i vaig sentir molt plaer i vam tenir una mica de sexe oral (amb preservatiu) pero només aquella vegada vaig sentir molt plaer.
No se com tenir plaer ja q quan ejeculo no sento plaer només una sensació rara (no com amb l'amic).
Com puc sentir més plaer?
Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Per començar, t'adjuntem dos vídeos de com estimular el penis per si t'ajuden a buscar noves maneres de masturbar-te. Et posem els noms dels vídeos, ja que tenim problemes a adjuntar els links (són vídeos del youtube).
- "Descubre 15 Técnicas de Masturbación Masculina (guía informativa)" de ByPlay Info:
B3uJT3jPnZg
- "5 CONSEJOS PARA ESTIMULAR EL PENE" de Vendita Locura: https://www.youtube.com/watch?v=c
GhXj9mb_hA">
GhXj9mb_hAhttps://www.youtube.com/watch?v=c
GhXj9mb_hA">
El ventall de possibilitats en la sexualitat és molt ampli, explora per trobar la forma que t'exciti més. Per fer-ho, no focalitzis tota l'atenció simplement en els genitals, juga amb les sensacions, tacte, temperatura, les diferents parts erògenes del teu cos i sobretot AMB LES FANTASIES! El cervell és el principal òrgan del plaer, per tant, pensa i imagina totes aquelles coses que t'agradaria fer o que et fessin, deixa volar la imaginació, també et pots ajudar d'algun vídeo eròtic o algun relat eròtic, o qualsevol eina que a tu et serveixi per excitar-te!
A explorar!
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas