No em surt natural
Hola, primer, moltes gràcies per la vostra ajuda. M'agradaria comentar-vos q els links q podeu d vídeo a mi no em funcionen mai però em semblen molt interessants... Hi ha algun canal q pugui seguir...? El d cinc tips de com estimular la vulva O el penis...
Dit això, pel q realment escric. Ja Porto un temps amb la meva parella i hem tingut diversos apropament d sexuals. Els quals... Potser un m'ha agradat? A mi ell m'agrada molt, però ns pq, tot el tema sexual em fa sentir fatal quan estic amb ell. Masturbar-me O parlar-ne no és cap problema, però sempre arribo a l'orgasme sola molt ràpidament. I em sento culpable. No ho gaudeixl i sempre faig el mateix, estimular-me només el clitoris.
La meva parella em toca més. Però... M'agrada i tal, però ns. No em sé explicar,ho sento. Però sempre és ell. Intento fer algo per ell, una palla O xupetons... però crec q no Li agraden. Em diu q simplement no és expressiu, q es veritat, però realment no li agrada i prefereix q no faci res. I a mi no em surt... no em surt natural. No sé q Fer per fer-lo sentir bé, i ell no em diu res pq ja està content fent ell.
No m'agrada tenir contacte sexual i sento q això vol dir q no l'estimo. Quan imagino fantasies, en tinc ganes, però cada cop q estic amb ell... Se'm passen. I mira q l'imagino a ell. No hi sé, no sé si és un problema d relació O q sóc asexual? Perquè la gent sap què fer? Jo no sé mai què fer.
Moltes gràcies pels vostres esforços.
Laura Centellas

Hola,
Gràcies pel comentari!
Tenim problemes per adjuntar els URLS dels vídeos. T'adjuntem tots els vídeos amb el nom del vídeo i la persona que l'ha penjat per si no pots entrar el link, els pots buscar al youtube:
- "Descubre 15 Técnicas de masturbación masculina" (guía informativa) de ByPlay Info:
B3uJT3jPnZg
- "5 CONSEJOS PARA ESTIMULAR EL PENE" de Vendita Locura: https://www.youtube.com/watch?v=c
GhXj9mb_hA">
GhXj9mb_hA
- "5 TIPS PARA ESTIMULAR LA VULVA (2021)" de Vendita Locura:
XD3z3iUrSp0
Fent referència a les preguntes que ens fas. Per començar, és important que els dos tingueu ganes de tenir relacions sexuals per tenir-les i sentiu que teniu el desig de tenir-les amb l'altra persona (si és així no sou asexuals).
Segonament, la sexualitat consisteix a anar explorant per saber allò que t'agrada i allò que no. Els vídeos que t'hem adjuntat et poden servir per agafar idees, també parlar amb les amistats de diferents pràctiques, o simplement explorar amb tu mateixa i amb parella.
Pel que expliques, sembla que no et fa sentir còmode que la teva parella no vulgui rebre estimulació per part teva. Seria important que ho parlessis amb ell i valoressis fins a quin punt aquest fet et fa gaudir de la sexualitat o no. Tenir sexe no és sinònim d'amor, però sí que si ets una persona sexual, el sexe i la intimitat és un punt important dins la relació.
Si tu mateixa gaudeixes de la teva sexualitat, seria interessant que et preguntessis quines coses canvien quan estàs amb ell, com et sents de diferent, què hauria de passar perquè gaudissis més, què podries fer tu, què podria fer ell. Podeu fer aquest exercici per separat amb la teva parella sexual i després posar-ho en comú per veure si realment busqueu el mateix dins la relació en l'esfera sexual.
És molt habitual tenir dificultats en el sexe, desinformació, confusió... però en cap cas és culpa teva ni és un fet aïllat!
Esperem que et serveixi!
Una abraçada ben gran i gràcies per la consulta!
La Laura Centellas