No se el que em pasa, necessito ajuda
Hola, ja fa uns dies que em sento rara, amb un malestar emocional, aixo fa que m'autolesioni i bueno no es q estigui molt be, em sento amb un buit a dins amb unes ganes inmenses de plorar nose, pero necessito saber q em pasa, si em poguessiu ajudar em farieu un favor.
Gracies
Laura Centellas

Hola!
Em sap greu dir-te que tenim molt poca informació per saber què et passa. Poden ser moltes coses; circumstàncies externes, traumes passats, funcionament intern...
El que és molt important és que parlis amb algú proper, ja sigui els teus pares o algú de confiança perquè et pugui ajudar, no ho deixis passar, posa-hi remei ara mateix. Plora tot el que necessitis, plorar ens ajuda a alliberar, intenta escriure tot el que et passa pel cap mentre et venen aquestes ganes de plorar.
El més adient seria que acudissis a un psicòleg per intentar solucionar el tema de les autolesions ja que és perillós.
Espero haver-te ajudat.
La Laura Centellas