Comencar amb lamor
Hola, Aquest any ja he fet 16 i es com que em sento malament ja que encara no me liat mai i sento que vaig molt atrassada amb aquest aspecte. Se que tothom diu, tot al seu temps, pero esque aixo ho porto escoltan anys i MAI marriba el moment, se que arribara pero a vegades em pregutno i dic, i si mai arriba? i si estic destinada a estar sola per sempre? Merci per escoltarme.
Laura Centellas

Hola Consultora!
Gràcies per compartir aquesta inquietud amb tots nosaltres!
Hi ha molts i moltes adolescents que estan en la teva situació, la pressió social fa que a vegades ens posem presses quan no n'hi han d'haver.
Com als 16 anys pots tenir aquesta pressió de liar-te amb algú, als 23 pots tenir la pressió d'acabar una carrera i als 30 de ser mare, així que no ets l'única.
Pensa que és tot un constructe social i que no ets menys per no haver-te liat amb ningú, potser ets més selectiva a l'hora d'escollir la persona amb la que et vols fer un petó o potser encara no ha arribar la persona adequada.
Queda't amb que no seràs millor per haver-te liat amb algú, quan passi veuràs que simplement és una experiència més de la vida.
És millor que gaudeixis dels dies sense obsessionar-te amb això i al final acabara apareguent algú.
Molta gent amb 16 anys ja s'han liat, però també moltissima gent amb 16 anys encara no s'ha fet mai cap petó amb ningú.
Espero haver-te ajudat.
La Laura Centellas