Noia-Alta
Hola,
desde petita he sigut molt alta pero ara a la adolescencia mha pujat el estiron i medeixo 1,78 siguen noia, ara he millorat amb lautoestima i ja no es tanta insegurwtat pero ho continua siguent. Sobretot quan vaig pel carrer i a totes les noies els hi trec un cap i amb els nois soc igual dalta. O tambe quan surto de festa, a vegades sento que no lligo per el fet de ser alta. Se que tindria que estar agraida de ser alta pero hi ha cops que desirjaria encongirme. Hi ha alguna noia que li pasi algo semblant, esque a vegades em sento una mica sola amb aquest tema perque totes les meves amigues son baixes…
Laura Centellas

Hola Consultora!
Moltes gràcies per compartir això amb nosaltres.
Gairebé tothom té inseguretats respecte al seu físic, això és perquè la societat està venent un "standard ideal" que no concorda gens amb la realitat. Això fa que tinguem inseguretats i pensem que a vegades no agradarem als altres pel nostre aspecte.
Per gustos colors i amb les persones passa igual. Et deixaria d'agradar o de caure bé una persona perquè és més alta o més baixa? perquè té el cabell llis o arrissat? perquè té les caderes més amples o més estretes? fes-te aquesta pregunta a tu mateixa, al final el més important és l'interior (encara que sembli un tòpic).
Quan aprenguis a estimar-te tal i com ets, estaràs més oberta a que els altres també et puguin estimar sense judicis.
D'altra banda, per moltes ser alta seria una sort, com per exemple per les jugadores de bàsquet o les models.
Agafa les teves inseguretats i abraça-les, a algú li agradaria estar en el teu lloc.
No estàs sola!
Una abraçada,
La Laura Centellas