Dificultats amb lalimentacio
Hola!
Porto uns mesos on la meva alimentacio no es la millor dels temps. Tampoc et diria que tinc un transtorn perque menjo, pero per exemple hi han dies on nomes menjo per esmorzar i per sopar i ja. Fins i tot, hi han hagut dies que noems he esmorzat. Se que esta malament i que no sha de fer, pero quan no menjo tant em miro al mirall i em sento millor, i se que esta malament i despres hi ha dies que em dic a mi mateixa que no tornara a pasar i que haig de menjar cada àpat. Pero despres em torna a pasar el mateix. Tampoc es que em pasi cada dia pero si que sovint. Realment no tinc cap dubte noems em volia desafogar. Merci
Laura Centellas

Hola bonica! Primer de tot, moltes gràcies per la teva confiança i desfogar-te explicant-nos el que et passa. Ens expliques que creus que no tens una bona relació amb el menjar, ja que darrerament, has disminuït molt la ingesta d'aliments. Ens comentes que hi ha dies en què només fas dos àpats (inclús de vegades només un) i tot i que saps que això no està bé i no és gens saludable, quan ho fas et sents millor amb tu mateixa i no pots evitar de fer-ho. És molt important que tal com ho has fet amb nosaltres, puguis parlar d'això que t'està passant amb els teus pares o amb algun adult amb qui tinguis confiança. Pensa que aquests pensaments, podrien anar a més i podrien acabar sent un greu problema. Per això, t'animo al fet que ho facis, que siguis tan valenta com ho has estat amb nosaltres, i els puguis exposar tota aquesta situació que estàs patint, perquè com comentes, tot i que saps que no està bé continues fent-ho. Un cop ho facis, si no sabeu què fer, podeu adreçar-vos a l'Associació contra l'Anorèxia i la Bulímia. Allà, podem concertar una acollida (tant presencial com virtual) on podràs desfogar-te i explicar obertament tot això que et passa i que sents que ningú t'entén, i una de nosaltres, psicòlogues, us assessorarem i us orientarem per tal de poder actuar per a donar llum i sortida a aquesta situació. No és gens fàcil fer aquest pas, t'entenc perfectament, però has pogut fer-ho amb nosaltres, expressant amb el cor a la mà com et sents i el què et passa, així que estic segura que també podràs expressar-ho igual de bé com ho has fet a nosaltres. El nostre telèfon és el 93 454 91 09 o el nostre correu electrònic: consulta@acab.org. Esperem el vostre correu o la vostra trucada, una abraçada molt i molt forta!!
La Laura Centellas