Autoestima
Duran aquest estiu he millorat bastant amb lautoestima pero tinc por de quan comenci la rutina tornarme a sentir com em sentia abans, se que no pero tambe se que alguna recaiguda tindre…
Laura Centellas

Hola bonica! Gràcies per a contactar amb nosaltres i exposar-nos les teves pors. Dius que aquest estiu has millorat bastant la teva autoestima, però et fa por que a l'inici de curs i la tornada de la rutina, puguis tornar a sentir-te malament amb tu mateixa. Voldria dir-te que l'autoestima, s'ha d'anar construint dia a dia i sobretot, no basar-la en l'aspecte físic i SOBRETOT no centrar-te o donar més importància a les coses que no t'agraden de tu. Tots tenim coses que ens agraden més i d'altres que no tant, i has d'acceptar-les totes i valorar-te tal com ets. Per altra banda, és normal que hi hagi dies que et sentis millor i d'altres malament, és normal, la vida és això, però si creus que aquesta autoestima pot estar disminuint, si gairebé sempre et veus i et sents malament, és important que puguis demanar ajuda. Comenta amb algú a qui estimis com ets sents i si ho creieu oportú, podeu demanar opinió a un especialista que et pugui donar eines per a sentir-te bé amb tu mateixa i estimar-te tal com et mereixes. Et recomano que puguis seguir-nos al perfil d'Instagram: @imaacabemambelstca, Un petó molt gran i escriu-nos sempre que ho necessitis!
La Laura Centellas