Dubte protecció noia amb noia
Moltes gràcies pel tot el que feu, tenia un dubte, com ho fan les noies per fer sexe amb protecció? Perquè jo en tinc amigues que s'han acostat amb noies i em diuen allò de la barra de làtex però que moltes vegades no empren protecció sols pregunten i com a molt si no es fien empren els dits. Pero clar, si ho vols fer amb protecció que has de fer? Preguntar a l'altra noia si té cap enfermetat sexual i confiar en ella? O emprar una protecció que no saps ni com funciona ni on comprar-la. Jo pense que si sols vols fer-ho amb una noia sense calfar-te el cap pots emprar guants de látex per als dits dins de la vagina però clar és incòmode per a l'altra no?
És que no sé com actuar en eixe camp pq no se com va la barra de latex ni on comprar-ho.
Laura Centellas

Hola,
Com molt bé dius, una opció és que les persones que participareu en la relació sexual hàgiu fet les proves de detecció de les ITS per descartar qualsevol  mena d'infecció, llavors no hi hauria possibilitat de contagi.
Si es volen usar mètodes de protecció existeixen les dues opcions que has mencionat i una tercera: les barres de làtex, els guants de làtex i els preservatius femenins d'un sol ús que és una funda que s'introdueix a la vagina i una part queda a fora recobrint els llavis interns de la vulva. Amb qualsevol d'aquests mètodes es pot utilitzar lubricant perquè sigui més còmode (tot i que alguns d'aquests productes ja venen lubricats).
Per comprar qualsevol d'aquests productes pots dirigir-te a un sex-shop i allà t'assessoraran i et podran vendre els que necessitis.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas