primera vegada
holaa!
fa cosa d’unes setmanes el meu novio i jo vam decidir mantenir relacions per primera vegada els dos, resulta q estava molt nervios i va tenir un “gatillazo”, i no vam poder. la segona vegada tenia fred i tampoc se li aixecava. i avui ho hem tornat a intentarr, hem jugat abans pq hi hagues ambient pero al intentar introduir el penis a la vagina es doblegava, es a dir no estava suficientment dura i finalment se li ha baixat. ho hem intentat mes d’un cop pero res. en resum no podem mantenir relacions pq no esta suficientment dura i per tant, no entra, pero quan fem altres practiques com llepar-nos si q se li posa molt dura. pero es intentar ficar-la i se li baixa. no se si es normal al ser la primera vegada, pero estem preocupats pq no sabem que passa.
graciess!
Laura Centellas

Hola,
Pot ser habitual que pels nervis / por a lo desconegut / pressió... no se li posi erecte. Està molt bé que busqueu un ambient on sentir-vos còmodes, també que feu altres pràctiques més enllà de la penetració com sexe oral, masturbar-vos mútuament, penetració amb els dits/altres objectes. La penetració no ha d'aparèixer si o si en la relació sexual per considerar-se una relació sexual, també ho és fer totes aquestes pràctiques mencionades.
El fet de treure-li importància a la penetració penis-vagina, també fa que els nervis disminueixin i poder que no hi hagin tantes dificultats per mantenir el penis erecte. Seria interessant que en poguéssiu parlar i que ell et pogués expressar com se sent abans de fer penetració (si sent nervis, por, vergonya...), per tal que es creï un espai segur i de confiança.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas