Arracada
Hola!
Tinc una consulta bastant tonta. Porto una arracada (aro) a lòbul de l'orella i no me la puc treure 😅🤣 Ja ho han provat diferents persones i tampoc. Això, a on podria anar perquè la traiessin?
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola maca! Res de consulta ximple, si això et preocupa, fas molt bé de consultar-ho. Pel que comentes no ets capaç (ni altres persones que també ho han intentat) de treure't l'arracada que portes, que dius que és un anell. No sé si és perquè la tanca se t'ha pogut inserir dins del forat (vull dir, per darrere de l'orella, dins del lòbul). Pensa que això és més habitual del que et penses. En aquest cas, hauries d'anar al teu CAP i una infermera, amb el material adequat, podrà extreure't la tanca. Si, per contra, és la mateixa anella, que no s'obre i realment ho heu provat de totes les maneres, hauries de valorar l'opció de trencar-la per a poder treure't l'arracada. Espero haver-te ajudat i si no ens tornes a escriure!
La Laura Centellas