Pes
Holiii
Soc una noia de dotze anys, peso 51kg i mediexo quasi 162cm. El problema és que no se perque, cuan em peso vull veure un número que comenci amb quatre, que no sigui 50. En plan, 49,48,47,46, i 45 i 44 fins i tot. He mirat lo de imc, i se que mes baix de 47 no es gaire saludable o quelcom aixi, pero no em tria endarrere. Aquesta setmana he esmorzat poc i he dinat poc, no he fet pica picas i me pesat continuament, he baixat nomes 500g, pero sé que està malament i vull parar, seguir normal. No sé com fer-ho, per aixo he demanat ajuda aqui. El meu germà en sap molt de lo de ser saludable i eso, i li vaig preguntar el pes ideal d'algu com jo. Va dir 50-60, i m'el crec, pq m'el estimo. No puc parar i no vull ser anorèxica o quelcom aixi. Necessito que m'ajudeu, estaré fora de casa i em sera mes facil menjar poc i em fa molt por.
Fins l proxima, cuan rebi la resposta i ho arriegli us ho explicare 😊
Laura Centellas

Hola maca! Moltes gràcies per escriure'ns i explicar-nos el que t'està passant. Ens comentes que darrerament, estàs molt capficada amb el teu pes, inclús persegueixes un pes concret (en aquest cas, que no passi de 50) i tot i que saps que això pot no ser saludable, has començat a reduir molt les quantitats de menjar, la qual cosa saps i entens que no és correcte i ens demanes ajuda. Vull comentar-te que ets molt valenta de fer-ho, ja que sabem que sovint, expressar aquestes idees no és gens fàcil i tu ets conscient que se t'escapa de les mans i vols canviar-ho. Tal com comentes, sembla que tens molt bona relació amb el teu germà i confies molt en ell, així que no tinguis por d'explicar-li de manera tan sincera com ho has fet amb nosaltres. Explica-li com et sents, les teves pors, els teus neguits... i si cal, podeu trucar-nos perquè et puguem donar un cop de mà a sortir d'aquest cercle negatiu que podria arribar a ser molt perillós. El nostre telèfon és el 93 454 91 09 o el nostre correu electrònic: consulta@acab.org. També et recomano que si tens xarxes, ens puguis seguir al perfil d'Instagram @imaacabemambelstca. Una abraçada molt forta i estem per a tot el que necessitis, ens tens al corrent de com va la cosa :)
La Laura Centellas