La meva imatge... Con baixar de pes i si es saludable.
Hola,
Ja he fet un parell de consultes.
Perquè a vegades em sento bonica, i a vegades em sento molt lletja?
També tinc una pregunta. Es pot ser prima i tenir un mica de panxa, es saludable? Com la trec, la panxa? Si tinc dotze anys, medeixo 162cm i peso 51kg i vull pesarne 45-47kg es saludable? Com ho faig rapid?
Una abraçada
Adeuu
Laura Centellas

Hola bonica! Moltes gràcies per tornar a contactar amb nosaltres i confiar-nos el que et preocupa. Ens expliques que d'altres vegades has consultat perquè hi ha dies en els quals et veus millor i d'altres pitjor, i ara, ens preguntes si és possible estar prima i tenir panxa, CLAR QUE Sí! Tots els cossos són diferents i tots són igual de vàlids! Hi ha persones que retenen molt de greix, d'altres que no, que concentren el greix a una zona del cos, que tenen molt múscul, cadascú és com és i no has de comparar-te amb ningú! A més a més, estàs creixent i segurament t'estàs desenvolupant, així que el teu cos anirà variant i aniràs formant-te amb el que seran les teves característiques d'adult. No et centris en el teu pes. Per a estar sana, has de tenir una alimentació variada i equilibrada i en general, un estil de vida saludable, independentment del número que indiqui a la bàscula (de fet, et recomano que no la utilitzis perquè només pot portar a fer que t'obsessionis o pensis que ha de posar-hi un nombre concret). Tots tenim una constitució diferent, i pensa que tots tenim algun aspecte que no ens agrada o que ens fa sentir insegurs, tinguem el cos que tinguem. El més important és que t'acceptis i et valoris tal com ets. De vegades, ens centrem molt en el físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les quals la gent ens valora. Aprèn a estimar-te tal com ets i valorar-te, perquè segur que veuràs que tens moltíssims aspectes que et fan única, especial i perfecte tal com ets. M'agradaria recomanar-te que miris un petit vídeo que fa recapacitar i pensar en tot això, ja que segur que moltes persones pensen que tens un cos envejable. El vídeo, el pots veure al següent link:
W8YHtUrtKeI Espero que t'agradi tant com a mi i si vols, també t'animo que ens puguis seguir al perfil d'Instagram: @imaacabemambelstca Una abraçada ben forta i si necessites res més, només ens has de tornar a escriure!
La Laura Centellas