soc jo el problema?
holi, bueno primer de tot gracies per tot, fa temps que jo escrivia consulted aqui i sempre m’heu ajudat moltisim.
He tungut dos parelles i amb ninguna he arribat a corre’m i nose es com que ja hen vaig resignar, tambe et dic el problema pot arribar a ser meu per la medicació que he pres (estavilitzadors)
pero la cosa es que jo sola si que arribo,
el cas es que ara estic amb un noi que es verge i estem molt agust pero no vull que hem pasi el mateix, que la meva parella arribi a l’orgasme y jo no, se que no es el mes important, pero m’agradaria compartir l’experiencia amb la meva parella, nose si m’explico.
Laura Centellas

Hola,
Gràcies pel missatge!
No és problema dels estabilitzadors, ja que si ho fos no arribaries a l'orgasme mai, no només quan estàs amb parella.
Què creus que canvia quan estàs sola que quan estàs amb parella? (què fas?, com et sents?, a quin lloc?, quin és el context?...) Com et masturbes quan estàs sola i com us estimuleu quan estàs amb parella? Seria interessant que et preguntessis això, per saber què passa de diferent per tal que amb les parelles no tinguis un orgasme.
Pots comunicar-li a la teva parella què t'agradaria que et fes i com et sents en tot moment per intentar trobar el mateix espai segur i sentir-te igual de còmode i relaxada que quan estàs sola.
Com molt bé dius tu, tenir un orgasme no ha de ser la finalitat del sexe ni s'ha de viure amb pressió, perquè com més pressió més difícil és tenir-ne un. És com anar a dormir, si et forces i et pressiones a adormir-te perquè l'endemà t'has de llevar d'hora segurament et costarà més adormir-te ,que si en canvi, busques el que t'ajuda a adormir-te, com per exemple llegir un llibre, fer-te una infusió, cansar-te durant el dia... A veure si t'ajuda!
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas