Pastilles anticonceptives
Bones!
Fa un mes i mig que em prenc pastilles anticonceptives i fa uns 13 dies que vaig tenir relacions sexuals amb la meva parella sense preservatiu. No es va córrer a dins.
Fa dos dies vaig deixar les pastilles anticonceptives perquè tenia efectes secundaris bastant negatius. El meu dubte és: podria quedar-me embaraçada ara per el sexe que vam tenir aquell dia? Confio en que no sigui possible, però tinc la por de que ho sigui perquè no he acabat tot el cicle de pastilles.
Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola,
En principi si et prenies les pastilles anticonceptives quan vau tenir relacions sexuals i ell no va ejacular a dins hi ha poques probabilitats, tot i això mai és 100% segur, ja que depèn de moltes altres coses, com per exemple si estaves ovulant el dia que vau mantenir relacions sexuals. T'aconselleríem que estiguessis el cas de quan t'ha de venir la regla  per veure si et va regular o no i si estàs preocupada i vols sortir de dubtes abans et pots comprar un test d'embaràs a una farmàcia per sortit de dubtes.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas