Tinc por a la penetració
Bon dia,
Escric al consultori ja que fa uns mesos vaig perdre la virginitat, tot anava bé fins que un dia, sense voler, el meu nòvio em va penetrar pel cul. Ho vaig passar molt malament, em va provocar una fisura anal. Des d'aquell dia, cada vegada que em penetra ho passo molt malament, tinc por i això no em deixa gaudir. Ho he parlat amb ell. Què més puc fer?
Merci
Laura Centellas

Hola,
més de parlar-ho és important que puguis demanar el que necessites en tot moment i que la teva parella sexual ho entengui i ho respecti. Podeu estar uns dies sense fer penetració i a poc a poc quan et sentis preparada i a tu et vingui de gust, amb molta calma podeu començar amb els dits intentant fer penetració. A partir d'aquí és important que tu portis el control i li puguis dir a la teva parella sexual què necessites en tot moment, si vols augmentar la intensitat o disminuir-la, si vols que t'introdueixi alguna altra cosa o no...
Donem per fet que has anat al metge pel tema de la fissura anal, tot i això si sentissis més dolor, et recomanem anar a una fisioterapeuta de sol pelvià.
Una abraçada i gràcies per la consulta!
La Laura Centellas