Noia
A mi m'agrada molt una noia de la meva ciutat i hem quedat i la trobo preciosa i maquíssima pero ella nose si sent el mateix...
Li vaig demanar de sortir i em va dir que tenia un problema i que encara no sap si si o si no
Que faig?
Espero a que em respongui, o ho deixo passar?
Gracies
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que esperis a que et respongui. Si a tu t'agrada, endavant! No tiris la tovallola a la primera. Segueix parlant amb ella, agafant confiança , a poc a poc, que és tal com es van construint les relacio i les coses importants. Si en algun moment veus que no és correspost, i que per tant,s eguir al seu costat et pot fer mal, lalvors potser si m'és val allunyar-se'n, eprò fins que no arribi aquest moment, segueix amb el que tu vols!! Tothom té el seu ritme!! Endavant Eli Aulet www.interpersonal.cat