No em puc excitar
Hola i moltes gràcies per la feina que feu! Tinc varies preguntes i dubtes:
-Tinc un problema i es que ultimament em vull masturbar o algo pero no m'excito, llavirs no aconseguiexo sentir plaer ni arribar a l'orgasme. Tampoc aconsegueixo lubricar, cosa que abans m'era molt fàcil.
-Em porto masturbant des de 2 anys aprox. i em costa més sentir el mateix plaer que abans, potser nessecito més estimulació que abans o algo similar?
-És bona idea masturbarse amb la regla?
- Està bé fer servir un vibrador sent tant jove? Últimament m'ajudat bastant pero no sé si es adecuat.
Per cert, jo us vaig escriure la conwulta del " Punt G", moltes gràcies er la resposta!
Moltes gràcies per la vostra ajuda!
Laura Centellas

Hola,
Ens fa molt feliç rebre aquests comentaris, gràcies!
Com sempre diem és important no forçar-nos a fer res que no ens vingui de gust, el cos és intel·ligent i quan vol una cosa la demana. En el cas de la lubricació sempre pots utilitzar lubricants! A vegades pot passar que si ens centrem únicament a estimular una única part del cos, com per exemple el clítoris, i l'estimulem de cop i amb presses, no donem temps al cos a excitar-se i a expandir aquest plaer. Intenta donar-te el temps per estimular totes les parts del teu cos, lubricar-les, jugar amb el plaer sense necessitat de tenir un orgasme...
Què creus que feies o passava de diferent abans que t'excités que ara no passa? En principi l'estimulació pot ser la mateixa per excitar-se, no cal que augmenti.
El que pot passar és que si estàs acostumada a masturbar-te amb vibradors (on l'estimulació pot arribar a ser molt forta) t'hagis acostumat a rebre aquest tipus d'estimulació molt forta i molt ràpida. Si és així, t'aconsellaríem que deixis a part les joguines sexuals i intentis jugar simplement amb les teves mans, acariciant-te les diferents parts del cos i disfrutant-lo. Les joguines sexuals són un complement a més.
I masturbar-se amb la menstruació és fantàstic! En algunes persones inclús els hi produeix més plaer, perquè estem més sensibles!
T'adjuntem un vídeo on una pedagoga i sexòloga explica 5 tips per estimular la vulva:
XD3z3iUrSp0
I sobretot, no t'oblidis que no hi ha una única forma de viure la sexualitat, així que troba la que a tu et faci sentir més a gust, independentment del que facin els altres.
Gràcies per les consultes i una abraçada!
La Laura Centellas