Ns que soc
Hola, fa temps que a tik tok em surten un munt de noies al fyp i sento atracció, pero cuan em parlo amb un noi tambe sento atració per ell.
No se que fer, tinc por que les meves amigues i els meus pares no m’aceptin o que a l’insti es burlin de mi per que m’agradin les noies i els nois
Laura Centellas

Hola,
Pots estar sentint atracció per a les persones independentment del seu gènere i és totalment vàlid, de fet es diu bisexualitat.
La teva orientació sexual forma part de la teva identitat, de qui ets tu. Si les persones que tens al teu voltant no t'accepten tal com ets poder t'has de replantejar quines persones vols al teu costat. És molt dur i molt difícil que les persones que estimes no acceptin qui ets, però al final has de decidir si prefereixes renunciar qui ets per mantenir aquestes persones, o ser qui ets i obrir la possibilitat de perdre a aquestes persones.
Poder pots començar a dir-ho a les persones de més confiança o que creguis que t'entendran per tenir un lloc segur on expressar-te amb llibertat. Si creus que no tens aquestes persones al voltant. Pots dirigir-te a la xarxa SAI LGTBIQ+ més pròxima a tu perquè t'acompanyin en aquest procés. Et deixem l'enllaç de la pàgina web on pots trobar el centre més proper a tu:
Esperem que et serveixi. Una abraçada ben gran i gràcies per la consulta!
La Laura Centellas