Masturbació
Hola, no aconsegueixo disfrutar de la masturbació, per molt que en toqui el clitoris o em faci dits pràcticament no sento placer. A més, només em cap un dit i jo no sé si això es normal pero quan intento introduir dos es imposible.
Laura Centellas

Hola,
Com sempre diem és important no forçar-nos a fer res que no ens vingui de gust, el cos és intel·ligent i quan vol una cosa la demana. Si només et pots introduir un dit segurament és perquè no estàs prou excitada i la vagina no es dilata perquè estàs en tensió.
Però l’important l’objectiu final no sóels dits que t’introdueixis sinó el gaudi de la sexualitat en s(que va molt més enllà dels genitals). I per fer-ho és important escoltar el cos, donar-l’hi el temps que necessiti, acariciar-lo i estimular-lo en la seva totalitat i si quan estàs excitada tens ganes de focalitzar-te amb els teus genitals pots experimentar per veure què et dona més plaer.
T’adjuntem un vídeo on una pedagoga i sexòloga explica 5 tips per estimular la vulva:
XD3z3iUrSp0
I sobretot, no t'oblidis que no hi ha una única forma de viure la sexualitat, així que troba la que a tu et faci sentir més a gust, independentment del que facin els altres.
Una abraçada i gràcies per la consulta
La Laura Centellas