Lubricació
Hola i moltes gràcies per això que feu.
Escric perquè tinc parella des de fa ja dos anys, i el que passa és que quan estem junts i ens toquem i tot això, a mi és com que m'agrada però no lubrico gens. Tampoc en cap moment he notat que la vulva estigués vermella o inflada. Això vol dir que no estic excitada o pot ser que a mi no em passi?
Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Cada cos és diferent i no vol dir que perquè no lubriquis no estiguis excitada. En el cas de la lubricació sempre pots utilitzar lubricants! Que poden ajudar a fer-ho tot més fluid. A vegades pot passar que si ens centrem únicament a estimular una única part del cos, com per exemple el clítoris, i l'estimulem de cop i amb presses, no donem temps al cos a excitar-se i a expandir aquest plaer i pot ser per això que no vegis gaires canvis físics en els teus genitals. Intenta donar-te temps per estimular totes les parts del teu cos, lubricar-les, jugar amb el plaer sense necessitat de tenir un orgasme... A veure si hi ha canvis.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas