M'agrada una noia
Hola equip d'Adolescents.cat!!
En primer lloc agrair la vostra feina i el servei que presteu als joves, de veritat moltes gràcies! (algun cop us havia escrit sent adolescent i em vau ajudar molt jeje).
El cas és que, com és costum de cada any, per la festa major del meu poble convido als meus amics a sopar a casa meva, i aquest any vaig convidar a un company de feina d'on havia treballat abans. Aquest copany, va portar a la seva millor amiga (els dos viuen molt lluny d'on visc jo), i em va donar la sensació, que durant el sopar, la noia em mirava bastant, de fet, vam creuar la mirada unes quantes vegades. No és que em vulgui fer il·lusions ajaja, pero no sé, vaig notar certa atracció des del moment que el meu company ens va presentar, almenys per part meva.
A l'hora de fer bizums perquè em paguessin el sopar, em va demanar el número, i em vaig afegir com a "El Guapo" (entre que ja portava un parell de cubates més les birres al damunt, i que estavem de caxondeo, em va semblar bona idea de fer broma). Quan li vaig tornar el mòbil, no li vaig dir com m'havia agregat i li vaig preguntar si m'havia trobat, i em va dir que si, amb lo que el meu company li va preguntar quin nom m'havia posat, ella li va dir, i per fer encara més broma vaig dir, ara no em diràs que és mentida (això li vaig dir al company de feina), però ella va contestar que no era pas cap mentida. Aquí vaig dir, EPAA!
A l'hora de despedir-nos, la noia ens va demanar els instas a tots, però al primer a qui la va voler donar el mòbil va ser a mi (segons un dels amics que va sopar amb nosaltres, és perquè ella volia el meu insta però perquè no quedés molt agressiu demanar-me'l a mi només, el va demanar a tots).
Total, que a l'hora ja de despedir-nos (el compi de feina i la noia), vaig dir que haviem de quedar per anar a fer un cafè encara que fos, i em van dir que si que tal que haviem de tornar a quedar, però això ho vaig dir mirant a la noia i ella com super convençuda va semblar que tenia ganes de tornar a quedar.
M'hagués agradat que s'hi quedessin més estoneta perquè van marxar molt d'hora, però clar, venen d'on Déu va perdre l'espardenya.
Ara que tinc l'insta d'ella, m'agradaria parlar-l'hi, però no sé com inicar conversa. Penja molt poques històries i no sé com "reaccionar-li" (contestar a la seva storie).
No m'agradaria cagar-la i tampoc vui semblar molt pesat, i també em dona certa inseguretat haver-ho interpretat tot malament i que resulti que la cosa no va gens pel camí que em sembla que podria anar.
Per altra banda no vui incomodar al meu company, ja que més que un company, ja podria dir que som amics, ni tampoc que la nostra relació canviés.
Què em recomaneu que faci?
Com podria iniciar una conversa amb ella?
Per altra banda, penso que si ella estigués interessada en parlar amb mi m'hagués parlat per insta o per whats, ja que té (o tenia) el meu número.
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Ens fa molt feliç saber que us és tant útil aquest servei, això ens dóna més ganes de continuar!
Nosaltres no et podem donar la resposta i al final no sabràs si ella està interessada amb tu o no fins que no li demanis. Si fas el que tu sents i com tu ho sentis no hi ha error, perquè tant si ella té interès amb tu com si no, tu hauràs fet el que tu has sentit i hauràs sigut tu mateix i això sempre és un encert! A vegades fem les coses com podem i si no surten com voliem també aprenem.
Des d’aquí et diriem que prenguis el risc d’escriure-l’hi de la manera que et vingui més de gust (d’aquesta manera no et quedes amb el dubte) i a poc a poc l’hi pots anar explicant com et vas sentir, per veure si és recíproc.
Per altre banda si tens por d’incomodar el teu company, sempre li pots preguntar i així surts de dubtes.
Una abraçada i gràcies per la consulta!
La Laura Centellas