Somni
Fa un mes vaig començar una relació de parella amb la meva actual nòvia (soc lesbiana) però fa com tres dies vaig tenir un somni horrible i, a part de dir-ho aquí per poder sentir-me millor revelanho, també escric això per saber una opinió externa a mi.
El somni va començar fatal, jo estava a l’habitació sola i de cop i volta entra un noi que devia de medir entre 1,85m i 1,90m (jo medeixo 1,68m), el noi se m’apropava i jo no sàvia per que, jo simplement estava asseguda al llit sense saber que passaria després. D’alguna manera, el noi acaba a sobre meu (jo estava molt incòmode i no era conscient de que el que estava viscent era un somni). El noi em comença a tocar per sobre de la roba i també ho fa amb el penis, però tot amb roba, realment jo ho estava passant fatal però semblava que el noi ho pasava be.
Després d’una estona així, al somni pasa una espècie de salt en el temps on resulta que jo, la meva nòvia i la meva família anavem d’excursio a la muntanya però també estava aquell noi. El noi fins i tot s’havia quedat a dormir a l’habitació del meu germà petit.
A L’excursió, el noi volia estar sempre a prop meu, encara que jo m’intentava allunyar i estava tota l’estona al costat de la meva xicota. Al final en desperto i descobreixo que tot ha estat un somni.
Quan em vaig despertar em vaig sentir fatal pel que havia pasat en el somni (que penso que potser és un malson), en el moment em vaig sentir com si hagués enganyat a la meva xicota encara que hagués estar un somni i sense el meu consentiment. No sé qui era el noi del somni, però era bastant més alt que jo i això sumat a la seva actitud m’intimidava (penso que el noi tenia si no la mereixia edat que jo, un o dos anys més).
Em vaig sentir fatal tota la resta del dia…
A més, aquest ha sigut el primer somni que he tingut on apareix la meva xicota… :(
El somni ha sigut orrible i no acaba de sortir de la meva ment, penso que li dono mases voltes.
En un moment, el somni era com una violació o algo així que havia generat el meu cervell a saber per que.
Espero que em pogueu donar una opinió externa a mi sobre aquest somni que he tingut.
Gracies.
Laura Centellas

Hola,
Enscsap molt de greu que tinguessis aquest somni tan desagradable. Els somnis parlen del nostre inconscient, això no vol dir que ens els hàgim de prendre de forma literal, però pot ser algun indicador d'alguna cosa que t'ha passat. No ens preocupa el somni en si, com el fet que t'hagi deixat aquesta sensació tan desagradable i que no tu puguis treure del cap.
Pots relacionar aquest somni amb algun fet que t'hagi passat últimament? Pots recordar alguna experiència en què et sentissis forçada a
mantenir relacions sexuals?
Si és un somni que es repeteix o et deixa una sensació desagradable la resta d'aquests dies et pots plantejar anar amb una sexòloga per fer alguna teràpia individual i esbrinar tot això que se t'ha despertat.
Això t'ho diem perquè pot passar que si hem viscut algun fet traumàtic al llarg de la nostra vida, el nostre cap es dissociï i oblidi el fet per no patir. El que pot passar llavors, és que el cap dels anys vagin venint records/somnis d'aquell succés traumàtic i és important que si et passa puguis estar acompanyada d'una bona professional.
Per últim i en cap cas aquest somni significa que hagis sigut infidel a la teva parella.
Una abraçada i gràcies per la consulta!
La Laura Centellas