Cabell llarg
Hola soc noi, i porto el cabell llarg, a la meva vida molt poca gent s'ha enamorat de mi, és per el cabell i per no ser com els altres nens? És q no me'l vull tallar, penso que sóc guapo i que pel cabell no s'enamoren.
Laura Centellas

Hola! moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el què et passa. Dius que portes els cabells llargs, perquè a tu t'agrada i no te'l vols tallar, però per aquest fet, sents que no ets com la resta de nois. Que els nois hagin d'anar amb els cabells curts és un estereotip. Els estereotips són imatges mentals i construccions socioculturals sense cap mena de base, que simplifiquen la realitat i el pitjor, que limiten la riquesa de les diferències. Hem de trencar amb aquests estereotips i valorar l'autenticitat, cadascú és lliure de ser, vestir-se i expressar-se com vulgui. Comentes que creus que poques persones s'han enamorat de tu, i ho atribueixes als teus cabells. No sabem quantes persones has enamorat (les que hagis confirmat), si són moltes o poques, però pensa que aquest fet no canvia en absolut el teu valor. Hi ha molts factors que poden intervenir i segur que hi ha moltes persones a les quals els teus cabells els sembla molt atractiu. El més important és que a tu t'agradi i estiguis còmode amb ell, així que no pensis que és dolent o que has de canviar-lo, NO DEIXIS MAI que opinions o comentaris dels altres facin canviar la teva essència, Ets únic i especial tal com ets, que res ni ningú et faci creure el contrari! Una abraçada molt forta i si vols, pots seguir-nos a Instagram al perfil @imaacabemambelstca. Fins aviat!
La Laura Centellas