Punt G
Hola, voldria que em donèssiu algun consell o maneres per trobar el meu punt G. Sé que teniu una publicació al resspecte i he intentat el passos que hi diu , però no m'han funcionat.
Per cert, ja que hi estic, hi ha alguna manera de respondre al que em dieu de la consuta??
Moltes gràcies per la feina que feu, sou increibles!
Laura Centellas

" style="font-size: 10pt; background-color: rgb(255, 255, 255);">
A més del que t'explica l'article és important saber que cada persona és diferent i sent plaer en llocs diferents, per tant, l'important no és trobar el punt g sinó la forma que tu gaudeixis més de la teva sexualitat, explorant sense límits.
Dit això, la vagina és una part del cos poc sensible, excepte l'inici que seria l'anomenat "punt g". El plaer en aquesta primera part de la vagina se sent quan el cos està excitat, és a dir, si t'estàs autoexplorant i no sents plaer dins de la vagina és habitual, ja que el cos i el clítoris necessiten estar excitats per augmentar la seva sensibilitat.
Et recomanaríem que t'estimulis de la forma que a tu t'agradi més amb molta calma i a mesura que t'excitis vagis observant com canvia la teva vulva (a través d'un mirall) i com augmenta la teva sensibilitat en les diferents parts de la vulva. Quan estiguis molt excitada prova d'introduir-te els dits/vibrador a poc a poc per la vagina (no amb la finalitat de trobar el punt g, sinó amb la finalitat d'explorar el plaer del teu propi cos) i ves explorant en quines parts sents que hi ha més sensibilitat o sents més plaer. Experimenta molt en aquesta primera part de la vagina, sense introduir res molt en dins. Juga i gaudeix amb el que et demani el cos, deixant a part la ment.
En relació amb la segona pregunta, sí que pots contestar, però per fer-ho has de fer una nova consulta posant de nom alguna cosa com «resposta a consulta El punt g», perquè sapiguem que és la resposta a una antiga consulta.
Moltes gràcies i una abraçada!!
La Laura Centellas