plaer
alguna vegada mhe provar de posar els dits i no em produeix plaer, nomes quan em toco la zona exterior. amb la meva parella estem parlant de ferho pero tinc por de que no em causi plaer. qie faig?
Laura Centellas

Hola,
El més important és que primer de tot et coneguis bé, et deixem una imatge perquè puguis mirar-te amb un mirall la vulva i que puguis detectar totes les parts:
Quan ja coneguis totes les parts, aleshores pots començar a explorar-te a nivell tàctil tu mateixa. T'adjuntem un vídeo on una pedagoga i sexòloga explica 5 tips per estimular la vulva:
XD3z3iUrSp0
Si tu gaudeixes quan et toques la part exterior, és a dir la vulva, li pots demanar a la teva parella sexual que t'ho faci.
A mesura que et vagis coneixent, et serà més fàcil comunicar a l'altra persona què t'agrada i com t'agrada per poder sentir més plaer. Si no sents plaer degut als nervis o altres factors li pots comunicar, també, a la teva parella sexual i d'aquesta forma et podrà acompanyar des d'on tu ho necessitis. La sexualitat és un procés d'exploració constant! A gaudir!
Una abraçada i gràcies per la consulta!
La Laura Centellas