vull enamorar-me
Hola!
Us escric perquè estic molt preocupada. Estic a punt de cumplir els 18 i encara no he tingut cap experiència romàntica i/o sexual. No m’ha agradat mai ningú… i realment vull enamorar-me. Les apps de cites totalment descartat, necessito conèixer la gent en persona. Les meves amigues ja han tingut parella i sento que em quedo enrere, ja sé que cadascú té el seu ritme però no puc evitar preguntar-me si soc el problema. El meu físic? la meva personalitat? què falla? perquè no és només que no m’agradi ningú, és que no agrado jo tampoc. Cap noi ha intentar lligar amb mi, ni ningú mai s’ha fixat amb mi. Llavors tinc dos problemes, per una banda, no m’agrada ningú. És normal?? m’hauria d’haver agradat algú amb casi 18?? o potser encara no he trobat la persona? és possible que no m’enamori mai? em fa por, perquè realment vull. I, per altra banda, agradaré a algú? algun dia? ara al setembre començo la uni i tinc esperançes de conèixer a algú però… i si no passa? és que no tinc problemes d’habilitats socials, fer amics no ha estat mai un problema per mi, perquè se’m complica a l’hora de trobar parella? aixx, no sé, estic molt rallada. Tinc por de no tenir mai parella, de no experimentar mai l’amor…que hauria de fer? perquè no tinc por d’enamorar-me, al contrari, tinc moltes ganes però no m’atrau ningú i jope, m’encantaria.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns!!
No vas tard, no pateixis!! Tu mateixa ho dius, cadascú va al seu ritme...
És possible que estiguis tan enfocada en "enamorar-te" que t'hagis perdut algunes senyals d'altres persones que s'han interessat per tu. A vegades l'amor i l'enamorament apareixen mica en mica, no de forma sobtada com surten a les pel·lícules. I, si no donem l'oportunitat d'anar coneixent i ampliant el cercle de coneguts, és difícil que ens enamorem....
Des d'aquí t'animem a començar la universitat amb ganes d'ampliar el cercle i conèixer gent. També és un bon moment per començar a triar quines característiques t'atrauen de les altres persones, què voldries en una relació de parella... i així poder reconèixer en les altres persones què vols i què no vols ;)
Una abraçada!!
La Laura Centellas