Picor vaginal
Bones,
Fa un temps que sento una picor desmesurada allà baix, l’unica cosa rara que he fet ha estat introduir-me una pastanaga per experimentar mentre em tocava. Nomes desapareix la picor quan em toco intimament. Ho he fet més vegades amb vegetals variats ja que treballo a la verduleria familiar, però això mai m’havia passat. Els meus pares s’estàn començant a pispar i em fa vergonya admetre-ho
Creieu que pot ser greu?
Laura Centellas

Hola,
Qualsevol objecte/utensili/verdura, que no estigui creat amb la finalitat de masturbar-se, és MOLT important que estigui neta i sobretot que hi posis un preservatiu, ja que no saps d'on prové aquesta verdura i segurament està coberta de productes químics que l'hi han tirat, entre moltes altres coses que hi poden haver. Així que és imprescindible posar-hi alguna barrera per evitar qualsevol infecció! Per tant, les picors que tens a la vulva, podrien ser deguts a això. En tot cas, provingui d'on provingui la infecció t'has de dirigir el metge de capçalera perquè et doni hora amb la llevadora i et facin una revisió.
Una abraçada i gràcies per la consulta!
La Laura Centellas