Links
Hola respecte a la vostra resposta de la meva consulta titulada links, segueixo sense poder veure el vídeo em vau dir que en podríeu buscar algun altre. Gràcies altre cop.
Laura Centellas

Hola,
T'enim problemes per adjuntar els URLS dels vídeos. Et tornem a adjuntar per última vegada el vídeo, a veure si aquest cop el pots veure, i també el nom del vídeo i la persona que l'ha pujat per si no pots entrar en el link, el pots buscar en el youtube :
B3uJT3jPnZg "Descubre 15 Técnicas de Masturbación Masculina (guía informativa)" de ByPlay Info.
I te n'adjuntem un altre, per si de cas, on una pedagoga i sexòloga explica 5 consells per estimular el penis: https://www.youtube.com/watch?v=c
GhXj9mb_hA.">
GhXj9mb_hA. "5 CONSEJOS PARA ESTIMULAR EL PENE" de Vendita Locura.
Esperem que et serveixi! Una abraçada i gràcies per la consulta!
La Laura Centellas