CARNAVAL
M'agradaria ser anònim
Hola, tinc 12 anys i faig 1er d'ESO. M'agrada molt un nen de la meva edat el que passa es que tinc molta vergonya a dir-li que me mola i no se que sent per mi. Tots els meus amics diu que jo li molo i que fem la parella perfecta. Que hauria de fer, dir-li el que sento o espera que em digui ell alguna cosa??
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs si a tu t'agrada, dóna el pas. Sempre fa vergonya afrontar aquestes situacions. és natural sentir vergonya, forma part de les nostres emocions i sensacions, eprò pensa també que tenim una aprt de valentia, i que tot i tenir vergonya la valentia ens ajuda a fer el que ens proposem!! Pensa que afrotnar situacions que ens fan vergonya ens fan més forts, més segurs i guanyem més confiança amb nosaltres mateixos, siguin quin siguin els resultats, a la vida hem de tenir el coratge de fer coses que ens costen perquè hi guanyem molt i , sobretot, n'obtenim molta valentia!! Endavant!