Liar-se amb una noia
Sempre m'han atret les noies i m’he enamorat molts cops però mai ha procedit i si que he estat amb nois però no m’ha agradat molt.
Ara estic parlant amb una noia i crec que ens agradem mútuament la cosa es que ella fa poc que ha descobert que no es hetero i no ho acaba d'acceptar. Això suma una preucupacio mes, ninguna ha donat encara el pas. Amb les noies em costa mes ja que tinc la sensació que es mes important en canvi amb els nois es com que m’és mes igual ja que no acostumo a estar-hi enamorada. No se que fer.
Laura Centellas

Hola,
Pel que expliques sembla que tens força clara la teva orientació sexual i saps que avui dia t'atrauen més les noies. Quin és el teu dubte exactament?
No saber què fer en aquestes situacions és l'habitual, ja que mai sabem com reaccionarà exactament l'altra persona o si voldrà el mateix que nosaltres o no i això ens fa dubtar de què dir o què fer. L'eina més important en aquests casos és la comunicació assertiva. Expressa-li com et sents amb respecte i sinceritat i a partir d'aquí espera a veure com reacciona ella o què busca exactament. L'única forma de saber què vol l'altre és preguntant-li.
Moltes gràcies per la teva consulta! Una abraçada:)
La Laura Centellas