Comparacions acadèmiques i d'amistats
Bon dia, moltes gràcies per tota la feina que feu en el consultori per cert!
Sols comentar que l'any que ve vaig a fer 3 de carrera en filosofia, i és una carrera que m'agrada molt i inclús estic plantejarme fer el doctorat sobre això.
Respecte a les clases m'agraden i m'agrada molt aprendre, però sempre preferisc mantindre una distància entre els meus companys i jo ja que jo a la uni vaig a estudiar, (no és cap problema de sociabilitzar ja q vaig a clases d'idiomes a la EOI i allí estic molt més relaxada i em permec disfrutar molt més) el problema es que de vegades entre a les xarxes i m'ixen els meus companys d'uni i no puc evitar sentir un poc d'envidia pel fet que tenen un grup d'amics molt assolit o pel fet que tenen molt clar ja el que van a fer de doctorat o després...
Aleshores, jo sé que comparar-se és molt roïn però no puc evitar-ho i em pregunte si no tindre cap problema de sociabilitat però aquest any ja he après que no és així, doncs perquè em compare i senc envidia davant companys o gent que ja és profesora o doctora?
També vos dic que després de comparar-me jo mateixa em dic, cada u fa el seu camí a tu t'agrada el teu? I sempre em dic que sí, estic molt relaxada i tranquila i molt a gust amb mi ara mateixa i durant el curs acadèmic.
Pense que a mi em falta aprendre paciència i que a poc a poc cada u es fa el seu camí.
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques ja hi has donat algunes voltes i el que destacaríem és que tu mateixa segueixes triant el camí que has escollit i que t'agrada la vida que tens.
És cert que les xarxes sovint ens fan sentir enveja, competitivitat, inferioritat... ens ensenyen un mon on a vegades no hi pertanyem i ens pot fer sentir malament. En aquests casos, respira fons i col·loca les xarxes al seu lloc: per algunes persones son divertiment, per altres exhibició, per altres una font d'ingressos i per altres un espai de descàrrega. Quina funció tenen per tu les xarxes? Què hi busques? Què n'esperes?
Potser des d'aquí et serà més fàcil separar el que "et venen" del que realment vols ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas