Ets i examens
Bon dia, tinc 21 anys i cap vacuna per cap malatia de transmisio sexual quines son les recomenades que m’hauria de ficar i perque? I un altre cosa per fer-me un test de que tot esta ve amb la meva nova parella quin tipus de tests ens hauriem de fer ( test de malaties de transmisio sexual)
Merci:)
Laura Centellas

Hola,
La vacuna que recomanen i que se sol posar a l'adolescència, els 11/12 anys, és la del virus del papil·loma humà (VPH). Si no la portes i tens interès a tenir més informació sobre aquesta vacuna pots anar al teu metge de capçalera o també, conjuntament amb l'altre consulta que has fet sobre les proves de detecció de les infeccions de transmissió sexual, pots anar al Centre Jove d'Atenció a les Sexualitats (CJAS). És un servei d'atenció per a adolescents i joves, gratuït, confidencial i anònim on t'orienten i t'assessoren entorn a la salut sexual i reproductiva. A més, et fan les proves de detecció de les ITS de forma gratuïta. T'adjuntem la pàgina web a continuació on hi podràs trobar tota la informació, horari, localització...
CJAS:
La Laura Centellas