Autolesions
Hola,
ahir vaig tenir una discusio amb la meva familia y bueno no sabia si fer-ho o no ja que mai ho havia fet pero em vaig començar a autolesionar i necessito dir-ho als meus pares perque em pugin ajudar pero no se com si em poguesiu ajudar em farieu un favor
Laura Centellas

Hola!
Que bé que demanis ajuda i que vulguis compartir-ho amb la teva família.
Respecte a la teva pregunta, no hi ha una manera "correcta" de fer-ho, ni tant sols el moment perfecte. Però sí que pots començar dient que t'agradaria parlar sobre el que va passar ahir, que no saps com explicar-los-ho però que vols que ho sàpiguen i, després, quan ja tinguis la seva atenció, fas tota l'explicació emocional. Sobretot explica com et vas sentir i què et va portar a autolesionar-te.
Veuràs que la seva resposta et farà sentir molt millor. I conjuntament podreu demanar ajuda professional si és el que necessites.
Una abraçada ben forta! Nosaltres seguim aquí!
La Laura Centellas