Perque no sento el mateix
Hola bones, no se del tot com escriure aquesta consulta, però sempre que faig l’amor mexito i magrada el moment pero no sento ni el punto G, ni es una sensacio que magradi, tampoc em desagrada, pero lunic que magrada es el moment i que mexito pero a lhora de sentir algu alla baix doncs no sento res i fins i tot a vegades em fa mal depen de com i no se si es algu normal o no.
Laura Centellas

Hola,
Si vols ens pots contestar aquest missatge per poder tenir més informació i poder-te ajudar més concretament. Què és exactament el que feu que fa que no sentis res i inclús et faci dolor? Penetració? Estimulació del clítoris? Altres coses? Sents que la teva vulva i vagina estan excitades? (s'han inflat, tenen un color més vermellós i pot ser que hi hagi més lubricació).
T'aconsellem que primer experimentessis tu sola amb el teu propi plaer i sensacions per trobar la teva manera de gaudir plenament de la sexualitat sola i després compartida, ja que a vegades amb l'educació sexual que hem rebut des de la pornografia ens pensem que el sexe que ens ensenyen és el que ens farà gaudir i realment està molt lluny de la nostra sexualitat real.
Moltes gràcies i una abraçada i si vols contestar-nos seguim amb la conversa!
La Laura Centellas