-Sexe-
Hola,
Porto com 1 any amb la meva parella (noia) i fa mai tinc ganes de fer-ho.
Estic molt be amb ella però mai tinc ganes d’anar més enllà de petons i tal.
Ja fa temps que ella em reclama fer-ho més sovint, però jo mai en tinc ganes.
Es com que iniciar-ho si, però als 2 min se’m passen les ganes i se’m fa avorrit.
No se si es que soc aixi i ja o si realment ella no es la persona indicada
Merciii
Laura Centellas

Hola,
Hi ha moltes formes d'estimar i de sentir atracció cap a una persona i no sempre s'expressa o hi ha la necessitat d'expressar-ho a través de la sexualitat. És important que no et forcis a fer res que no et vingui de gust fer i comunica-ho en tot moment a la teva parella, perquè entengui la teva situació i no et pressioni a fer res que no et vingui de gust fer.
Pel que dius, et pots preguntar: Tens ganes de tenir relacions sexuals amb altres persones? Si la resposta és que no, poder simplement no tens la necessitat de relacionar-te a través del sexe, aquesta orientació s'anomena asexualitat. Si la resposta és que sí, llavors sí que té a veure amb la teva parella i podríeu parlar-ne per compartir què busqueu i necessiteu les dues en la vostra relació.
Gràcies per la consulta, una abraçada!
La Laura Centellas