Sensible
Hola, no se per què, però cada vegada que algú (en especial els meus pares) em crida l'atenció, em reganya o em crida en general, sento unes ganes inmenses de plorar. Sé que es mig normal, però esque a ningú més que conec li passa i crec que jo podria tenir alguna mena de trauma amb coses que m'han passat. No sé com canviar-ho i deixar de ser tan sensible, què podria fer? Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
La sensibilitat és un do. Ser capaç d'emocionar-te i de connectar amb les teves emocions i les dels altres és molt bonic i facilita la connexió entre persones. No es tracta de deixar de ser sensible, sinó de conèixer-nos i saber com respon el nostre cos.
Quan algú et cridi l'atenció o et renyi i comencis a notar que et cau la llàgrima, pots dir obertament: "estic enfadada, però el meu cos respon plorant", o "encara que plori, no vol dir que no hi estigui d'acord".
Tot i així, si tu creus que hi ha algun tipus de malestar profund anterior, i ho vols treballar, sempre pots començar una teràpia psicològica amb una professional de confiança.
Una abraçada!
La Laura Centellas