NO SE LA MEVA ORIENTACIO
Hola,
Jo us escric en el consultori perque tinc una consulta i necessito alguna resposta, ja fa temps que dubto si m'agraden els homes o les dones i ja he fet varies consumtes i em diuen que sento y yo no se que dir fa relativament poc estic parlant amb una nois i nose si es que m'agrada o k pero cada cop que parlo amb ella em surt un somriure.
em podrieu ajudar una mica si heu antes aixo ,
gracies mil cops per tot el que feu
Laura Centellas

Hola,
Que bonic tenir dubtes! Pots imaginar-te una línia que va del 0 al 100 (i per exemple el 0 és completament homosexual, és a dir, que t'atrauen únicament les persones del mateix gènere que el teu; i el 100 és completament heterosexual, és a dir, que únicament t'atrauen les persones del gènere contrari el teu). Al mig hi ha una escala de números molt gran on tu et pots sentir definida.
Amb això no em refereixo que hagis de posar un número a la teva orientació sexual, però sí entendre que hi ha moltíssimes opcions més enllà de ser únicament homosexual o únicament heterosexual. També hi ha persones bisexuals, és a dir, que se senten atretes per persones independentment del seu gènere, a més d'altres tipus d'orientació. L'orientació sexual també pot ser canviant al llarg del temps.
Des d'aquí t'invitem a deixar-te sentir i a explorar de diferents maneres el que et vingui de gust i tinguis ganes de fer, segurament, a mesura que et vagis coneixent més, aniràs tenint més clar el que t'agrada més i el que no tant.
Una abraçada ben gran i moltes gràcies per la consulta!
La Laura Centellas