Ajudaa
Hola! Soc la gina,bueno i havia un nen qe magrada ( i fa 3r deso i jo 6e) i li vaig dir. Ell em va demanar per sortir i jo li vaig dir qe si pero la meva mare ens va pillar, i jo em vaig agobiar i vaig parla am la mare i vam qeda en qe tallaria am ell.Quan li vaig dir ell no su va pendre malamen i van qeda com amics. Cada dia parlavem, i ens teniem un apreci,llavors un dia em va dir qe tenia ganes de liar-se am una altra i jo pues em vaig enfadar i aqella nit li vaig posar: "Bna nit! I desitjo qe et puguis lia am totes les ties del mon!" Ell es va enfadar i jo la vaig cagar ara no em parla i el trobo a faltaa!!! nose qe ferr!!! Ajudaa;(
Petonss!!!!
InterPersonal

Hola Gina!! Vas tenir una reacció de ràbia lògica, però que ha tingut conseqüències que no t'agraden, ja que ell no et parla. Per què no li escrius i li demanes perdò per la teva reacció? Explica-li com et senties i parleu de com podeu solucionar la vostra relació. A veure jo entenc que ell no pot estar-se tota la vida esperant-te, per tant crec que va actuar molt bé explicant-te els seus plans, si sou amics és normal que t'ho expliqui, no? El que passa és que sou amics perquè no podeu ser novios i és clar això embolica una mica les coses... Crec que el millor és que us asseieu a parlar i definir quin tipus de relació teniu per evitar aquests malesntesos. sou amics, o sou novios? Ho heu de tenir clar per estar bé entre vosaltres.
Una abraçada!!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat